torstai 4. elokuuta 2011

Rahaa se vaatii

"Mulla on kissa, Herra Niba.". -mies
*Voi ei... KISSA!* -minä
"Mää oon enemäpi noita koira-ihmisiä" -minä
"Ai.." -mies


Kun tapasin mieheni ja hänen kissansa Niban ensimmäistä kertaa olin myyty. Niin miehen kuin kissankin kohdalla. ;-) Olin "enempi noita koira-ihmisiä" niin kauan kunnes tapasin Niban. Kyselin paljon kissojen hoitamisesta ja kuluista. Eikä se kissan pitäminen vaatinut suurta koloa rahapussiin mieheni sanoi. Niin ei varmasti yhden kissan, mutta empäs tullut ajatelleeksi, kun kissoja olen tässä ajanmittaan 6 kerinnyt hankkimaan, että ehkäpä ne kulut kasvavat hieman. Niimpä päätin tässä kuussa kirjata ylös paljonko kissoihini rahaa uppoaa ja itkeä sitten kuukauden lopussa kuinka monta euroa olen köyhempi.

Kaappien täyttö tapahtuu kerran viikossa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti